Cari Blog Ini

Doa untuk Kerja

Doa untuk Kerja

Doa untuk Kerja ini juga boleh didapati dalam bahasa-bahasa ini: Bahasa Inggeris - Sepanyol.

Tuhan Maha Penyayang, saya merendahkan diri saya kepada anda.

Saya memohon maaf kerana apa-apa maksiat dan kesalahan-kesalahan terhadap anda. Saya akui bahawa saya telah gagal. Maafkan saya.

Berikanlah kepadaku kebijaksanaan anda. Saya memerlukan anda.

Jangan biarkan orang lain untuk mencuri hasil kerja saya. Saya tidak mahu jatuh ke dalam laknat.

Anda berlaku adil benar kepada pekerja. Banyak pemilik perniagaan yang tidak adil. Mereka akan berani untuk memecat pekerja dengan tangan kosong.

Terdapat beberapa pemimpin yang melayan pekerja dengan kekejaman. Mereka menindas dengan kerja keras. Mereka hanya mengambil berat untuk apa yang memberi manfaat kepada mereka. Mereka tidak peduli untuk orang lain. Sila menyelamatkan aku daripada mereka.

Pembudakan dan kerja kesat adalah dahsyat. Jangan biarkan aku hidup kehidupan yang pahit kerana kerja yang tidak baik.

Dengar dengan hati yang menaruh belas kasihan. Lihatlah berapa banyak tekanan yang dikenakan kepada pekerja. Sila menyelamatkan aku. Keluarkanlah kami !.

Tetapi saya juga perlu menjadi profesional yang sangat baik. Berikan saya kemahiran untuk membuat kerja-kerja yang besar. Saya tahu bahawa berkat anda akan memberikan saya kejayaan.

Saya memberi jaminan kepada anda bahawa ...

- Saya akan membantu orang-orang yang memerlukan makanan untuk makan;

- Aku akan bermurah hati kepada orang lain dengan berkat saya;

- Saya tidak akan mengenakan faedah kepada saudara saya dengan suci;

- Saya tidak akan meminta sesiapa sahaja untuk kembali apa yang saya secara sukarela memberikan kepada mereka;

- Saya akan memberi pinjaman kepada banyak orang. Tetapi saya tidak akan lagi meminjam daripada sesiapa.

Sila memberkati saya. Saya meminta kamu dengan segenap hati. Dengan rahmat anda, kami akan berjaya kerja kita, keluarga, harta benda dan masa depan.

Buka langit. Buka khazanah murah hati anda. Tuangkan hujan anda dengan berkah atas saya. Biar saya menerima mereka hari ini.

Benarkan kemakmuran anda pada simpanan saya, yang dibuat tangan-Ku dan tanah yang telah Kauberikan kepadaku.

Saya akan taat kepada anda. Aku akan mengikut perintah-Mu. Contoh hidup anda adalah cara saya hidup.

Anda bekerja enam hari dan berhenti pada hari ketujuh. Saya akan melakukan perkara yang sama.

Membantu saya mengumpul keluarga saya dan bergembira dengan mereka. Kami akan bersyukur kepada-Mu untuk hasil kerja saya. Kami akan berterima kasih kepada anda atas nikmat yang telah Engkau berikan kepada kami.

Dalam nama Yesus,

Amin.


__________________________________

Saya gembira bahawa anda berdoa "Doa untuk Kerja"!

Sekarang saya menjemput anda untuk membuat doa lain. Ini adalah doa yang paling penting.
Doa ini akan memberi manfaat kepada keabadian anda.

Sila ikuti pautan ini:


Doa keselamatan

__________________________________

Doa untuk Kerja. Apa pandangan anda mengenai doa ini?

Sila tinggalkan komen anda di bawah.

Terima kasih!

Diilhamkan pada ayat-ayat Alkitab: Kejadian 3:17 - Kejadian 31:42 - Keluaran 1:11;13-14 - Keluaran 20:10 - Keluaran 36:2 - Imamat 23:3 - Ulangan 12:7;18 - Ulangan 14:29 - Ulangan 15:10 - Ulangan 23:20 - Ulangan 24:19 - Ulangan 26:7-8 - Ulangan 28:12;33 - Ulangan 30:9
Alkitab - imej: Kerja

1 ulasan:

  1. Taip di sini nama pekerjaan yang anda mahu. Membiarkan orang lain membantu anda berdoa untuk itu.

    Anda juga dialu-alukan untuk menambah mesej motivasi. Tips untuk orang yang mencari pekerjaan. Ayat-ayat Alkitab. Terima kasih!

    BalasPadam

Sila tinggalkan soalan atau komen yang baik dan membina di sini.