Cari Blog Ini

Dasar Privasi

"Adoadarihatisaya.blogspot.com" memahami kepentingan melindungi maklumat peribadi anda dan komited untuk mematuhi dasar privasi ini pada setiap masa untuk memastikan maklumat peribadi anda dilindungi dengan berkesan.

Apakah jenis maklumat peribadi yang kami kumpulkan

Dalam kebanyakan keadaan, maklumat anda akan terhad kepada butiran hubungan anda, termasuk, tetapi tidak terhad kepada, nama, alamat e-mel dan lokasi anda (bandar dan negara).

Bilakah kami mengumpul maklumat peribadi?

Kami mengumpul maklumat peribadi apabila anda melengkapkan satu atau semua borang yang anda akan dapati di blog ini.

Penggunaan kuki

Blog ini mungkin menggunakan kuki. Kuki ialah sekeping teks yang disimpan oleh tapak web dalam penyemak imbas anda untuk membolehkan tapak web tersebut menyimpan maklumat tertentu pada mesin anda supaya ia boleh diambil kemudian. Kami tidak menggunakan kuki untuk mengumpul maklumat peribadi tentang anda. Walaupun anda boleh mengkonfigurasi penyemak imbas anda untuk tidak menerima kuki daripada blog ini, ada kemungkinan beberapa fungsi blog tidak tersedia apabila kuki tidak diterima. "Adoadarihatisaya.blogspot.com" beroperasi dengan tapak luar untuk menawarkan produk dan perkhidmatan. Tapak luar ini menggunakan kuki untuk menyiarkan iklan berdasarkan sejarah penyemakan imbas Internet anda.

Cara kami mengendalikan maklumat peribadi

"Adoadarihatisaya.blogspot.com" komited untuk mengambil semua langkah yang munasabah untuk memastikan bahawa semua maklumat peribadi yang kami kumpulkan adalah tepat, terkini, lengkap dan disimpan dengan selamat. Apabila maklumat peribadi anda tidak lagi diperlukan untuk tujuan "Adoadarihatisaya.blogspot.com" menggunakan maklumat peribadi, semua langkah yang munasabah akan diambil untuk memadam maklumat tersebut dengan selamat.

Bagaimanakah maklumat peribadi anda akan digunakan?

"Adoadarihatisaya.blogspot.com" komited untuk mengumpul maklumat peribadi anda untuk memberitahu anda tentang penerbitan baharu dan apabila anda membuat keputusan untuk menderma. Kami menganggap maklumat peribadi yang kami kumpulkan tentang anda adalah sulit dan tidak akan mendedahkan maklumat tersebut kepada pihak ketiga, kecuali jika blog ini dikehendaki oleh undang-undang untuk mendedahkan maklumat anda.

Pembetulan maklumat peribadi anda

Sila maklumkan kepada kami jika anda mempunyai sebab untuk mempercayai bahawa maklumat peribadi yang kami simpan tentang anda adalah tidak betul, tidak lengkap atau lapuk; Untuk melakukan ini, kemas kini maklumat anda di SINI.

Soalan

Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan berhubung perkara di atas atau memerlukan maklumat lanjut tentang pengumpulan, penggunaan dan penyimpanan maklumat peribadi anda oleh "Adoadarihatisaya.blogspot.com", sila hubungi publicaciones.ace @ gmail.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila tinggalkan soalan atau komen yang baik dan membina di sini.